گاهی...

عشق یعنی.........

گاهی...

گاهی اوقات بعضی ها درباره ام هرچیزی که دلشون میخواد فکر میکنند

ومنو یه ادمی که نیستم تصور میکنن وهرچی از دهنشون درمیاد با افکار بدشون بهم میگن

ومن ناچار باید سکوت کنم چون....

گاهی وقتی بارون میاد دلم میخواد زیر بارون گریه کنم چ.ن هیچکی نمیفهمه که گریه میکنی.

همیشه دوست داشتم سرمو به شونه ی یه همدم یابهتره بگم یه مسافر تکیه بدم

تا حتی برای یک بارانتقاممو ازاین دنیا بگیرم ...

گاهی اوقات حس میکنم که ازمن تنها تر تو دنیا وجود نداره اگه هم باشه خودمم.

گاهی دلم میخواد نباشم تا نبینم انچه که دوست ندارم..........

ای کاش زندگی اینطوری نبود.ای کاش یه نفر ازاول وجود داشت که پای درددلام

بشینه ودرکم میکرد که چی میگم ودر اخر نمی خندید وخیانت نمیکرد  و....

کاش اینطوری نمیشد.خدا مگه من چه گناهی کردم؟؟؟؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟

چراهیچوقت جوابمو نمیدی؟؟؟؟؟؟؟

چرا نمیخوای دستمو بگیری وتو این راه پشتم باشی؟؟؟؟؟؟چراااااااااااااا؟؟؟؟؟؟

ای کاش میمردم که اینطوری زندگی نکنم.اخه چقدر تنهایی وبی کسی؟؟؟؟

خدااااااااااااابسه ......وایسا میخوام پیاده بشم.دیگه خسته شدم.

فقط ازبدبختی وتنهایی (نجاتم بده)

دوستا ببخشید ناراحتتون کردم.          فعلا بسه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 10 تير 1391برچسب:, ] [ 14:54 ] [ Leila ] [ ]